Vabariigi kodanikud

Eestit Euroopaga ühendava kiirraudtee Rail Balticu teostumise kava on vahepeal astunud pika sammu edasi. Allkirjad on saanud kolme Balti riigi Rail Balticu ühisettevõtte asutamiseleping. Kuigi lähiaegadel pannakse paika ka Eesti osa lõplik trassivalik, on peale selle veel õhus hulk küsimusi.

Näiteks keskkonnamõju, majanduslik mõttekus ning maksumus.

Stuudios on kodanikuühenduse Avalikult Rail Balticust esindaja Vahur Tõnissoo, Rail Baltic Eesti projektijuht Miiko Peris, Trasnsiidikeskuse AS juhatuse esimees Erik Laidvee ja majandusgeograaf Hardo Aasmäe.


Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Nõusolek isikuandmete töötlemiseks
Olen lugenud ERR-i internetipõhiste teenuste isikuandmete kaitse põhimõtteid, millega saab tutvuda siin.
Annan ERR-ile õiguse säilitada ERR-i infosüsteemis enda nime, isikukoodi ja e-posti aadressi ning kommenteerimise hetkel kasutusel olnud IP-aadressi kuni konto kustutamiseni.
Mittenõustumisel ei ole võimalik ERR.ee keskkonda kommentaare postitada.
Laadi juurde ({{take2}})
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Lisa uus kommentaar
ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.