Video

Vaata veel

Selgusid Negavati parimad tööd

· 3cular – arendavad välja puidujääkidest printimismaterjali ning selle kasutamist võimaldava ekstruuderi.

· Atlas – töötavad välja tarkvara, mis aitab klientide tarbimisharjumustele tuginedes poodidel ette ennustada ja minimaliseerida kaupade ära viskamisega seonduvaid kulusid.

· Circup (rahvahääletuse lemmik) – töötavad välja tehnoloogia, mis muudab isikliku kuuma joogi topsi kasutamise tanklates ja kohvipoodides mugavaks.

· Edible – loovad ühekordseks kasutuseks mõeldud söödavad ja biolagunevad toidutarvikud.

· E-Balansave – töötavad välja tehnilise lahenduse, mis reguleerib reaalajas tarbija elektrienergia kasutamist liinipinge- ja hinnapõhiselt.

· Energiasäästu klaasikiled – arendavad välja kiled klaasidele, mis aitavad kontrollida ruumi temperatuuri ja valgust kardinaid kasutamata.

· Expurk (rahvahääletuse lemmik) – koguvad kokku erinevad alumiiniumpurgid, mida taara tagastustes vastu ei võeta. Seejärel sulatavad purgid, valavad sulamassi vormidesse ning valmistavad sellest jalgrattaid, selle raame või varuosasid.

· FlowTime - loovad rusikasuuruse seadeldise, mis kinnitub mugavalt dušivooliku külge ja annab signaaliga märku, kui vesi on jooksnud teatud aja.

· Kokkupandav tops – teevad keskkonnasõbralikust materjalist kokkuvolditava kuuma joogi topsi, mida on mugav kaasa võtta, kuna mahub jope taskusse või kotti.

· Miss Food – loovad rakenduse, mis salvestab suuremate poekettide kliendikaardi omanike toidukaupade ostud, et tarbija saaks ülevaate ostetud toodete kasutamisvõimalustest toidutegemisel.

· Powerfun – loovad keskkonnateadlikkust tõstva lauamängu koolilastele.

· Rattasõit popiks – paigaldavad koolidesse tervislikuks vaba aja veetmiseks spetsiaalsed rattapukid, millega sõitmisel kuvatakse ekraanile läbitud distants. Väntamisel kogutud energia salvestatakse akudesse.

· Roheline energia kõigile – loovad rakenduse, mille abil saab enesehindamise, strateegilise planeerimise ja elektrienergia varasema tarbimise andmete kaudu näha tegelike ressursside kulu ja seetõttu oma tegevusi paremini planeerida.

· Elektrikulumõõtur „Kulu“ – soovivad tõsta avalikkuse teadlikkust elektriseadmete tarbimisest lihtsasti kasutatava energiakulu mõõturi abil.

· Söö oma karbist – algatavad teavituskampaania, mille käigus kutsuvad üles kõiki eestlasi kasutama toidu ostmiseks oma pakendit. Lisaks kaasavad kampaaniasse restoranid, kes pakuvad soodustust oma toidukarbiga toidu ostmisel kaasa.

Toimetas
Madis Laur

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Nõusolek isikuandmete töötlemiseks
Olen lugenud ERR-i internetipõhiste teenuste isikuandmete kaitse põhimõtteid, millega saab tutvuda siin.
Annan ERR-ile õiguse säilitada ERR-i infosüsteemis enda nime, isikukoodi ja e-posti aadressi ning kommenteerimise hetkel kasutusel olnud IP-aadressi kuni konto kustutamiseni.
Mittenõustumisel ei ole võimalik ERR.ee keskkonda kommentaare postitada.
Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar

Viimati lisatud

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.