Video

Vaata veel

"Estonianna" YouTube'i kanalit jälgib igal nädalal kuni 200 000 vaatajat (11)

Eesti üks populaarsemaid saateid, millel on keskmiselt kuni 200 000 vaatajat nädalas, on venekeelne ja läheb eetrisse ühest pisikesest kahetoalisest Pirita korterist.

29-aastane Kohtla-Järvelt pärit Anna Ovsjankina nimi ei ütle ilmselt palju, ent just see sama noor naine peab videokeskkonnas YouTube kanalit nimega "Estonianna", millel on aukartust äratavad 300 000 püsitellijat, vahendas ETV saade "Pealtnägija".

"Kui ma sain 100 000 jälgijat, ma isegi ei osanud uskuda, et nii palju vaatajaid tuleb mind vaatama. Ja siis sai üks minu video miljon vaatajat - siis oli ka selline uhke tunne," rääkis Ovsjankina oma edust.

Sotsiaalmeedia statistikalehe Socialbakers andmetel edestavad vaatajate arvu poolest Estoniannat, kelle videosid on nelja aasta jooksul vaadatud kokku 32 ja pool miljonit korda, vaid Lasteka, lauljatar Kerli ja muusikat tootva Raido Ojametsa kanalid.

Ent püsitellijate ehk fännide arvu poolest jäävad kõik eelpool nimetatud Annale kõvasti alla. Nimelt on Estoniannal kõvasti rohkem fänne kui ülejäänul esikümnesse kuuluval Eesti kanalil kamba peale kokku.

Nimelt on sarnaselt Facebookiga on Youtubeis ka kanali tellijad ehk siis fännid. Igal ühel on võimalik tellida mõni kanal, mis pakub talle siis huvitavaid videoid.

"Estoniannal on tänase seisuga kolm korda rohkem fänne, kui näiteks Eesti presidendil Facebookis ja üle kahe korra rohkem fänne, kui Eesti kõige populaarsemal Facebooki lehel, milleks siis minu teada on Visit Estonia veebileht," selgitas virtuaalpoliitik Reigo Kimmel.

Täiskohaga juutuuber

Täna on eduka Youtuberi buduaar äärest-ääreni kõikvõimalikke ilutooteid täis ja kosmeetikafirmad jooksevad ise Annale tormi, et ta oma saadetes nende kraami katsetaks.

"Neli aastat tagasi ma läksin oma põhitöölt ära ja siis hakkasin vaatama, kuhu edasi minna ja siis kodus tekkis selline vaba aeg. Hakkasin vaatama YouTube'i, avasin enda jaoks sellise ilublogijate maailma. Ja siis mõni hetk mõtlesin, miks ka mitte proovida ka endal midagi filmida," selgitas Ovsjankina, kuidas tema Youtube'i karjäär alguse sai.

Ent selline elustiil on Anna jaoks siiski võrdlemisi uus. "Kui tõtt öelda, siis ega ma eriti ei mõelnudki, et sellest kasvab midagi suurt ja et mind üldse hakatakse vaatama, nagu nii suur publik hakkab mind vaatama. Et see oli lihtsalt niimoodi katse ja mingi vaba aja veetmine.

Tänaseks on Annast saanud täiskohaga juutuuber ehk veebiblogi pidaja ehk sada protsenti sissetulekust moodustab tema Youtube'i kanal ja sellega seotud sponsorlepingud ning kaastööd, mida pakuvad erinevad kosmeetikafirmad.

 

Toimetas
Rutt Ernits

Samal teemal

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Lisa uus kommentaar