Video

Vaata veel

Brändidele on sotsiaalmeedia osutunud suureks pettumuseks

Tänasel päeval on brändide Facebooki postituste keskmine orgaaniline levi (organic reach) 2% - 5% ja on selgunud, et tegelikult ei taha tarbijad brändidega suhelda. Saates oli külas Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Toimetas
Madis Laur

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar