Video

Vaata veel

Kui tervislikud on tegelikult mahlad?

Saates oli külas toitumisnõustaja Laivi Mesikäpp, kes rääkis mahlade tervislikkusest. Ühtlasi valmistas ta ka rohelise banaanismuuti.

Roheline banaanismuuti

Kogus: 2-le

1 banaan
1 kiivi
1 kuhjaga spl kõrvitsaseemneid, kanepiseemneid, pähkleid vms
1 peotäis rukolat
250 ml vett

Kellel on, võib rukola täienduseks lisada kevadist värskust ja rohelust veel ka naadi, nõgesevõrsete, kuusekasvude või muu söödava looduseväega.

Koori banaan ja kiivi.
Kui kasutada smuuti tegemiseks saumikserit, siis on soovitatav suuremad seemned/pähklid eelnevalt, hommikuse smuuti jaoks näiteks eelmisel õhtul, likku panna, et oleks neid kergem saumikseriga püreerida.
Tükelda banaan ja kiivi püreerimisnõusse.
Lisa seemned, rukola ja vesi. Püreeri meelepärase konsistentsini – püree võib jätta veidi suurematükilisemaks või püreerida päris tihedaks smuutiks.
Naudi smuutit vahepalana!

Toimetas
Madis Laur

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar

Viimati lisatud