FeelingStream

FeelingStream aitab pankadel ja telekomidel paremini mõista, mida nende kliendid vajavad. FeelingStream loob analüüsirakenduse, mis järjestab klientide e-kirjad ja vestlused nii, et olulistele kirjadele vastatakse alati kiiremini. Seda, millised pöördumised on kriitlisemad, määratleb pank või telekom ise. Kas sellele on turgu? Tekstianalüütika globaalseks kogumahuks hinnatakse täna 2,65 miljardit eurot, kuid prognooside kohaselt kahekordistub see järgmise viie aasta jooksul. 

Meeskonna eestvedajaks on 15-aastase finantssektori kogemusega Terje Ennomäe, kes on 9 Euroopa riigis kliendikogemust juhtinud. Selleks, et süsteem pidevalt õpiks ja e-kirju/vestlusi õigesti järjestaks, kasutatakse algoritme. Nende arendamise eest hoolitsevad pikaajalise äriarenduse ja big data valdkonna juhtimise vilumusega Lauri Ilison, kontaktikeskuste andmeanalüütika kogemusega PhD Mervi Sepp ja masinõppeekspert Mikhail Iljin. Kommunikatsioonitöö kogemusega Maarit Cimolonskas töötab selle nimel, et FeelingStream sihtgrupini jõuaks.


Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Lisa uus kommentaar

Viimati lisatud